Известие

Collapse
No announcement yet.

Обтягане на ангренажна верига

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    сваля се капака на клапаните
    разхлабва се болта на обтегача
    върти се двигателя докато обтегне максимално - орикновено 1 оророт е това
    затяга се болта

    това е
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от търтей
      сваля се капака на клапаните
      разхлабва се болта на обтегача
      върти се двигателя докато обтегне максимално - орикновено 1 оророт е това
      затяга се болта

      това е
      Защо се сваля капака на клапаните?

      По спомен от manual-а беше:

      включва се на пета
      разхлабва се обтегача
      бута се 10 метра напред, като в никакъв случай колата не трябва да има някакво движение назад
      натяга се обтегача
      Alfa Romeo 155 1.8TS
      Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

      Comment


      • #18
        [quote=ALFA CORSE]
        Първоначално публикувано от "търтей":209okh89
        сваля се капака на клапаните
        разхлабва се болта на обтегача
        върти се двигателя докато обтегне максимално - орикновено 1 оророт е това
        затяга се болта

        това е
        Защо се сваля капака на клапаните?

        По спомен от manual-а беше:

        включва се на пета
        разхлабва се обтегача
        бута се 10 метра напред, като в никакъв случай колата не трябва да има някакво движение назад
        натяга се обтегача[/quote:209okh89]

        за да видиш кога е натегната максимално
        в мануала метри не пише
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #19
          Моята верига преди три години я натегнах така:
          дигнах на крик предна дясна гума,охлабих болта (на много шибано место е) дясната гума е въртиш леко напред около 1/3 оборот и затягаш болта.
          Непомна колата дали трябваше да е на скорост и дали когато завърташ гумата се върти докато натегне !
          Цялата процедура съм я правил по инструкция която беше описана тук във форума и резултата беше страхотен.

          да вдигнеш на крик и да включиш на 5-та скорост и да завъртиш вдигнатата гума напред.
          важно е при превъртането да чувстваш усилие - тогава има на някой от цилиндрите такт компресия и веригата е опъната, ако прескочиш компресията веригата може да се охлаби
          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от търтей
            сваля се капака на клапаните
            разхлабва се болта на обтегача
            върти се двигателя докато обтегне максимално - орикновено 1 оророт е това
            затяга се болта

            това е
            Пчела за тая услуга....колко пара ще ми искаш?
            ...ако ти се занимава?
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #21
              [quote=Бобби]
              Първоначално публикувано от "търтей":x9h9grgn
              сваля се капака на клапаните
              разхлабва се болта на обтегача
              върти се двигателя докато обтегне максимално - орикновено 1 оророт е това
              затяга се болта

              това е
              Пчела за тая услуга....колко пара ще ми искаш?
              ...ако ти се занимава? [/quote9h9grgn]

              пари
              глупости
              но не ми се занимава
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #22
                [quote=търтей][quote="Бобби":3c7tsx87]
                Първоначално публикувано от "търтей":3c7tsx87
                сваля се капака на клапаните
                разхлабва се болта на обтегача
                върти се двигателя докато обтегне максимално - орикновено 1 оророт е това
                затяга се болта

                това е
                Пчела за тая услуга....колко пара ще ми искаш?
                ...ако ти се занимава? [/quote:3c7tsx87]

                пари
                глупости
                но не ми се занимава [/quote:3c7tsx87]
                ..а бе не са глупости ....тия на бензиностацията....още не са ми заредили за някоя "глупост"
                Кога имаш време и желание!...може да ми драснеш на ЛС...последователно кво да направим?.....след това ще гледам да се реванширам с кво мога
                гледам не ти се цапа...пък идва и Велигден!...няма ...я с мръсни ръце да белиш яице
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #23
                  Ще помоля разбирачите да цъкнат тук и да изкажат експертно мнение-трябва ле да се натяга или не Благодаря
                  155 1.8 8v TS & FZR 600

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от hsr
                    Ще помоля разбирачите да цъкнат тук и да изкажат експертно мнение-трябва ле да се натяга или не Благодаря
                    Дали ще вирнеш колата на крик да въртиш колелото или ще я буташ на 5-та няма никакво значение /след като развиеш болта на обтегача/.
                    Обтегача изпъва веригата максимум /зад него има яка пружина/.Един-два оборота на коляновия вал. След което затягаш болта на обтегача.
                    АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
                    FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Xman
                      Първоначално публикувано от hsr
                      Ще помоля разбирачите да цъкнат тук и да изкажат експертно мнение-трябва ле да се натяга или не Благодаря
                      Дали ще вирнеш колата на крик да въртиш колелото или ще я буташ на 5-та няма никакво значение /след като развиеш болта на обтегача/.
                      Обтегача изпъва веригата максимум /зад него има яка пружина/.Един-два оборота на коляновия вал. След което затягаш болта на обтегача.

                      Ок, това вече е ясно, ама не мога да разбера тоя ти пост какво общо имаше с моя, че си ме цитирал
                      155 1.8 8v TS & FZR 600

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от hsr
                        Ще помоля разбирачите да цъкнат тук и да изкажат експертно мнение-трябва ле да се натяга или не Благодаря
                        Ми според мен, ако не си с бицепс 52 - да .
                        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                        Мненията са като задниците - всеки си има!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от TRENDi
                          Първоначално публикувано от hsr
                          Ще помоля разбирачите да цъкнат тук и да изкажат експертно мнение-трябва ле да се натяга или не Благодаря
                          Ми според мен, ако не си с бицепс 52 - да .
                          До на 52 половината го докарвам
                          Значи утре пак ще си поиграя, че днес тъкмо свалих капака и ме извикаха по спешност и нямаше време нито за натягане, нито за силикон
                          155 1.8 8v TS & FZR 600

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от hsr
                            Първоначално публикувано от Xman
                            Първоначално публикувано от hsr
                            Ще помоля разбирачите да цъкнат тук и да изкажат експертно мнение-трябва ле да се натяга или не Благодаря
                            Дали ще вирнеш колата на крик да въртиш колелото или ще я буташ на 5-та няма никакво значение /след като развиеш болта на обтегача/.
                            Обтегача изпъва веригата максимум /зад него има яка пружина/.Един-два оборота на коляновия вал. След което затягаш болта на обтегача.

                            Ок, това вече е ясно, ама не мога да разбера тоя ти пост какво общо имаше с моя, че си ме цитирал
                            В крайна сметка опъна ли се тая верига или пак ручи и плаче за нова?
                            АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
                            FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Xman
                              В крайна сметка опъна ли се тая верига или пак ручи и плаче за нова?
                              Ами аз съм посал един пост по-горе "Значи утре пак ще си поиграя, че днес тъкмо свалих капака и ме извикаха по спешност и нямаше време нито за натягане, нито за силикон " което ще рече, че въобще не съм се опитвал да я натягам, а направо сложих капака и тръгнах .Иначе не съм сигурен, че от нея идват тия шумове, по-скоро се надявам да не са клапани, че.......

                              -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                              Edit : Доста си поиграх, но пустата верига не иска да се натегне повече от това .Като врътна още малко гумата и почва да се отпуска . Изглежда това и е Max-а, или с други думи си иска смяна
                              155 1.8 8v TS & FZR 600

                              Comment


                              • #30
                                А ко става като са Клапани??? че имам известни съмнения
                                Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                                Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                                Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                                Comment

                                Working...
                                X